Adatex Deweloper

Klauzula informacyjna RODO

W nawiązaniu do obowiązków wynikających z rozporządzenia ogólnego Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 – dalej RODO) poniżej przekazujemy informacje dotyczące danych osobowych, które przetwarzamy, w tym także tych, które będą przetwarzane podczas użytkowania naszej strony internetowej (adatex.pl) oraz celu ich przetwarzania.

Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Adatex S.A. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (dalej: „Adatex”). Istnieje możliwość skontaktowania się z Adatex w następujący sposób:

– elektronicznie, wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@adatex.pl

– pisemnie, wysyłając list na adres: ul. Graniczna 34B/U24, 41-300 Dąbrowa Górnicza

– telefonicznie: 692 418 686

Cele przetwarzania Państwa danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, zgodnie z poniżej określonymi celami, których podstawę prawną stanowią:

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy rezerwacyjnej, deweloperskiej, przedwstępnej i przeniesienia własności nieruchomości w związku z wyrażeniem przez Państwa takiego zamiaru;
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonania zawartej umowy, w tym także kontakt w sprawie odbioru technicznego i końcowego nieruchomości oraz rozliczenia kosztów ich nabycia;
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonania naszych obowiązków prawnych wynikających z przepisów ustaw – ustawy prawo budowlane oraz ustawy o własności lokali;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ochrony przed kradzieżą i zabezpieczenia danych oraz majątku, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach dowodowych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem, nawet po zakończeniu świadczenia usług na Państwa rzecz;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ewentualnego zabezpieczenia, ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem, nawet po zakończeniu świadczenia usług na Państwa rzecz;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z rękojmi sprzedanej nieruchomości;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu stosowania marketingu bezpośredniego i oferowania naszych produktów lub usług, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu stosowania marketingu bezpośredniego i oferowania produktów lub usług naszych lub naszych partnerów, na podstawie udzielonej przez Państwa zgody, obejmujących również zgodę na przekazanie danych spółkom powiązanym osobowo i kapitałowo, na nadto w celach analitycznych: doboru oferty do potrzeb klientów, badania satysfakcji klientów, badanie jakości obsługi;

Okres przechowywania Państwa danych osobowych

W zależności od celu przetwarzania danych osobowych, Państwa dane osobowe przechowywane będą w następującym okresie:

  1. dane przetwarzane w celu zawarcia umowy będą przechowywane przez okres negocjowania tej umowy oraz do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym po raz ostatni kontaktowali się Państwo dla jej zawarcia;
  2. dane przetwarzane w związku z zawarciem umowy będą przechowywane do końca okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń i do końcu okresu weryfikacji wykonania obowiązków fiskalnych oraz administracyjnych ciążących na administratorze w związku z zawarciem tej umowy;
  3. podstawowe dane kontaktowe przetwarzane w związku z realizacją marketingu bezpośredniego produktów i usług naszych lub naszych partnerów handlowych będą przechowywane do czasu zgłoszenia sprzeciwu względem tego celu przetwarzania lub do czasu cofnięcia zgody, jeśli dane są przetwarzane na podstawie takiej zgody lub do momentu, gdy ustalimy, że dane te się zdezaktualizowały;
  4. dane przetwarzane w związku z naszym uzasadnionym interesem, na zasadach opisanych powyżej, będą przechowywane do czasu realizacji tego celu lub do czasu zgłoszenia sprzeciwu względem tego celu przetwarzania, o ile sprzeciw winien być uwzględniony z uwagi na nadrzędny interes osoby, której dane dotyczą;

Odbiorcy Państwa danych osobowych

Będziemy przekazywać Państwa dane osobowe następującym podmiotom:

a) naszym podwykonawcom i zewnętrznym podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi księgowe, prawnicze, informatyczne, marketingowe, budowlane, ochroniarskie, brokerskie i z zakresu likwidacji szkód;

b) naszym podwykonawcom lub współpracownikom, którzy bezpośrednio wykonują czynności w celu realizacji umowy na Państwa rzecz;

c) podmiotom z naszej grupy kapitałowej, których oferta uzupełnia naszą ofertę oraz naszym następcom prawnym;

d) podmiotom z naszej grupy kapitałowej, które świadczą na naszą rzecz usługi lub współpracują w zakresie prowadzonej działalności (np. świadczą usługi księgowe, budowlane, udzielają nam licencji na korzystanie z programów komputerowych, wykonują określony zakres obowiązków prawnych i administracyjnych);

e) partnerom handlowym, których oferta uzupełnia naszą lub których ofertą wyrazili Państwo zainteresowanie;

f) bankom i instytucjom finansowym;

g) zarządcy nieruchomości;

h) notariuszowi;

i) właściwym organom podatkowym i innym uprawnionym organom administracji rządowej i samorządowej, a także organom wymiaru sprawiedliwości i innym uprawnionym instytucjom (np. nadzór finansowy, firmom ubezpieczeniowym w zakresie likwidacji szkód),

przy czym przekazywać możemy wyłączenie minimalny zakres informacji i jedynie wtedy, gdy jest to niezbędne.

Nadto nie przekazujemy danych poza teren Polski/UE/EOG.

Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Posiadają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym otrzymania ich kopii;
  • prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych (sprostowanie nieprawidłowych danych, uzupełnienie danych niekompletnych);
  • prawo żądania usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”),
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (polega na ograniczeniu przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania);
  • prawo do przenoszenia danych osobowych;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację;
  • prawo wniesienia skargi do organu
  • Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://uodo.gov.pl/pl/526/2464).
  • Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Adatex (dane kontaktowe w części „Administrator danych osobowych”).

Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych

  • W każdym przypadku, gdy Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Administratorów na podstawie zgody,
  • mają Państwo prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z
  • prawem przetwarzania Państwa danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
  • wycofaniem.
  • Wycofać zgodę mogą Państwo:
  • pisemnie na adres korespondencyjny: Adatex S.A. ul. Graniczna 34B/U24, 41-300 Dąbrowa Górnicza,
  • lub elektronicznie na adres e-mail: biuro@adatex.pl

Polityka Prywatności

Z uwagi prawnie uzasadniony interes Adatex w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f RODO (analiza, optymalizacja i działalność ekonomiczna) stosujemy na naszej stronie pliki „cookies”.  Także zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO (analiza, optymalizacja i działalność ekonomiczna) stosujemy na naszej stronie Google Analytics, usługę analizy sieci Google Inc. („Google“). Google Analytics  również używa tzw. “ciasteczek“. Google może używać tych informacji do analizy użytkowania naszej strony internetowej i przygotowywać raporty o aktywności strony. Informacje generowane przez ciasteczka o użytkowaniu tej strony są zazwyczaj przekazywane na serwer Google w USA, gdzie są przechowywane. Dzięki ustawowym wytycznym funkcja anonimizacji IP jest aktywna, co oznacza, że Państwa adres IP został już skrócony i anonimizowany wewnątrz państw członkowskich Unii Europejskiej lub innych państw należących do Europejskiej Strefy Ekonomicznej. Adres IP komunikowany przez Państwa przeglądarkę w zakresie Analityki Google nie jest dodawany do innych danych Google.

Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” (tzw. ciasteczka) należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików „cookies” używamy?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Na polskim rynku od 2009 roku

Zapraszamy! Dane kontaktowe

Adatex S.A.

Graniczna 34B/U24
41-303, Dąbrowa Górnicza

REGON: 021441191

NIP: 6922492411

KRS: 0000451245

Masz pytania? Napisz do nas